Saturday, October 18, 2008

Õppida, õppida, õppida

Kahjuks sattun siia kirjutama ainult millalgi hi..

(30 min hiljem)

Nagu ma hakkasingi siia kirjutama, siis pole mul üldse aega siia kirjutada või siis mingi saja asja vahel. Ja nüüd kui ma hakkasin siia kirjutama, siis otsustas keegi tuletõrjealarmi tööle panna. Õues on freezing aga me vähemalt saame tuletõrjealarmi korral murul hüpata.

Muidu kulub u kogu aeg siin..noh..õppides. Surprise. Ma pole elu sees nii palju õppinud/lugenud. Isegi kõigi riigieksamite jaoks vajalik materjal oli vähem kui siinne 2 nädala stuff. Masendav. Ma käisin täna UL-s ehk siis University Library's ja see on H-U-G-E. Ma tavaliselt ei eksi ära, aga seal vähemalt tundus üks korrus sama suur kui rahvusraamatukogu ja riiulite vahed on hästi kitsad ja täiesti pimedad nii et kui sa tahad sinna minna, pead panema taimeriga valguse aga see on mingi max 2 min nii et kui sa oled riiulite tagumises otsas ja aeg saab läbi, siis oled kottpimedas. Aga seal on vähemalt kõik.kõik.kõik. See on copyright library, mis tähendab, et kõikidest raamatutest, mis eales UK-s välja antud, on seal vähemalt üks koopia. Tahaks seal niisama mingit raamatut lugeda, aga oleks vaid aega...

Anyway, seoses õppimisega olen ma eriti pissed off, sest üks professor andis meile reading listi ja essee teema milleks pidi valmistuma (ta ei andnud täpset sõnastust, aga üldjoontes pidi see olema 'Euroopa ime' analüüs). AGA eile saatis ta kirja, et oh, ma otsustasin ümber, completely uus teema ja reading list. Ehk ma veetsin terve eelmise nädala lugedes raamatuid, mida polegi nüüd vaja. Ja parem ärge tulge mulle rääkima, et vähemalt olen nüüd targem. Who needs that. Ma olin eelmine nädal iga päev u 3-4-ni üleval, et neid lugeda ja next week ei saa ma arvatavasti üldse magada, sest nüüd teised esseed pluss täiesti uus reading list. hate her. Ma andestan talle ainult siis, kui meil tuleb eksamil 'Euroopa ime' küsimus.

Eelmine nädal, vist teisipäev? kolmapäev? sain ma eismest korda om DoS-iga kokku. DoS ehk Director of Studies on inimene, kes valib sulle juhendajad and all that aka inimene, kes vastutab su akadeemiliste asjade korraldamise eest. Ta oli väga meeldiv, aga see oli natuke awkward kui ta ütles, et Cambridges tuleb päev jagada kolmeks. 1/3 magad, sööd, pesed, lõbutsed, elad ja 2/3 õpid. Me mõtlesime aslguses, et see oli nali, aga traagika on see, et see polnud.

Mis veel... aa mingi päev oli geograafide dringid. See oli suhteliselt tore, kuigi see oli järjekordselt mingi costume thing ja need pole mulle kunagi meeldinud, aga ju ma pean end harjutama. Eriti veel nüüd kui Halloween tuleb. Seal kindlasti juhtus midagi põnevat, aga ma ei mäleta. Seetõttu peaksin ma iga õhtu kirjutama, aga mul pole lihtsalt aega olnud. Boo. Aa.. ainuke asi, mida ma mäletan on see, et ma suutsin kellegi õhtu ära rikkuda. Asi oli selles, et iga college sai mingi riigi teemaks ja mingi college sai Tai ja seal riietusid poisid transvestiitideks või nn "thai ladyboys'"-deks or smth like that, sest seal mingi case sellega. Anyway, mina ja Beth, kes on Emmanuel college'st rääkisime nendega ja siis mingite teistega and all that, aga siis oli seal mingi mees ka naisteriietes ja siis mõtlesime, et ta ka sealt college'st or smth aga ta oli lihtsalt niisama mingi võõras drag queen ja ta vist solvus. Väga kahju, tegelt mitte. OK, see on segane lugu, aga ma väga palju muud ei mäleta.

Mis veel... aa. Täna käisin ma kinos. Me käisime vaatamas "How to lose friends and alienate people" ...vist oli niipidi. See oli isegi üllatavalt naljakas. Kuigi selle sisu suht cliche, oli seal päris häid nalju. Varsti tuleb uus James Bond ka välja. Aa, ja see maailma kohutavaim film High School Musical, mida mulle meeldib kutsuda '1,5 tundi, mida ma ei saa kunagi tagasi', aga inimesed siin hulluvad sellest. See on piinlik, sest nad on 19-20 ja käivad Cambridge ülikoolis ja see film on ikka väga halb ja mõeldud 8-aastastele. Vähemalt see üks osa, mida ma kunagi soome kanalilt nägin, oli hämmastavalt halb .
Mingeid pilte:

Rachael, Maya ja mina kuskil...

Tequila nights.

PS Inglaste muusikamaitse on sama halb nagu alati. Mind kummitab see õudne ...nüüd juba vist suht vana träanatehnoklubi lugu...amm 'Put your hands up four Detroit'. Masendav.

No comments: