Tuesday, October 14, 2008

London, Picasso ja halb toit

Mul on vahepeal olnud väga kiire ja seetõttu pole mul olnud aega siia kirjutada. Sorry. Kahjuks pole mul mingeid põnevaid pilte ka, aga te võite teisest blogist vaadata Londoni tänavastiili pilte.

Nagu eelnevast võis järeldada, käisin ma sel nädalavahetusel Londonis. Seal toimus lõunasöök Archimedese stipendiumi saajatele ning kohtumine nendega, kes selleks üldse raha andsid. Enne sinna minekut kartsin, et tegemist on vanemapoolsete ärimeestega, kuid tegelikult olid kõik in their late 20's, early 30's. Kõik oli väga tore ja vahva, aga midagi tapvalt põnevat Londonis ei juhtunud. Veendusin lihtsalt selles, et vahepeal eesti keelt rääkida pole kasulik, sest siis hakkad jälle eesti keeles rohkem mõtlema ja ei saa inglise keelest aru. Suhelge minuga ainult inglise keeles.

Londonis ma väga poodidesse ei jõudnud. Masendav. Aga ma käisin Tate modernis, kus on praegu Rothko näitus ja siis oli seal mingid head tasuta näitused ka. Aga need on enamus püsinäitused. Mu Tate Moderni alatine lemmik on Roy Lichtensteini Whaam! ma polnud kunagi varem pannud tähele, et Tates on ka Umberto Boccioni see liikumist kujutav skultuur mille-nime-ma-ei-mäleta ja siis seal oli palju Matisse'i, Miro'd ja Juan Grisi.

Lichtensteini Whaam! aga seda teavad kõik

Ma olen üldse väga kunstilembene sel nädalal olnud, sest ma käisin ka Cambridge'i Fitzwilliami muuseumis Picasso ja Whistleri näituseid vaatamas, mis olid mõlemad head. Fitzwilliami muuseumis on alalises kollektsioonis ka vanu tipptegijaid nagu a la Da Vinci, aga mul ei olnud aega sinna vaadata.

Nii, mis veel on juhtunud. Mul on palju loenguid olnud ja need on väsitavad, eriti seetõttu, et pooled õppejõud Cambridges pole kuulnud sellisest hämmastavast leiutisest nagu Powerpoint ja kui nad meeletu tempoga mingi imeliku aktsendiga räägivad a la elumõttest, ilma et nad mingeid slaide või asju näitaksid, siis on väga raske jälgida. Eriti kui on kolm loengut järjest ja seetõttu ma täna võitlesin unega. Täna oli statistika test ka. Ebameeldiv. Ma ei salli neid imelikke arvutiprogramme, mis on loodud teadusasjadeks. Neist ei saa kunagi midagi aru ja nad vihkavad mind. Õnneks on statistikat ainult üks term ja arvestuslik on ainult test termi lõpus. Loodetavasti selleks hetkeks saan midagi aru.

Mis veel.... aa! Toit Inglismaal on superhalb. Lõunasöögiks on kõikjal mingid võileivad või väga halvad ja imelikud inglise toidud.Ma lugesin kuskilt, et King's Colleges on väidetavalt ühed parimad toidud Cambridges, aga sel juhul mis õudused mujal on? Ma ei oskagi täpselt kirjeldada, mis nendes nii halb on, aga everything seems off. öäk. Ja ma ei taha ühtegi võileiba enam elu sees näha ja siin Keynesis on köögis ainult mikrolaineahi ja mikrolainetoidud on ka jäledad. Nii masendav, et ei saa isegi mingit pastat teha. Ainuke positiivne asi on see, et Cadbury kakao on vähemalt hea. Starbucksi oma on aga suht halb. Ma täna võrdlusena testisin. Kõik veega tehtud kakod on halvad.

OK. Ma pean nüüd minema geograafide mingile peole. Miks peavad inglastel olema kõik peod mingid kostüümipeod? Üks Rebecca püüdis mulle seletada ja väitis,et see on seetõttu, et inglased on häbelikud ja kui kõik näevad piinlikult koledad välja siis on lihtsam suhelda. Inglaste garderoob koosneb ainult kostüümidest. Inimesed on tõsiselt ka võtnud kaasa on 4-5 kostüümi.Kõik. Midagi, mis sobiks a la 70's peole, mingi loomakostüüm, mingi niisama hingelähedane õudus, mingi filmikostüüm jne. Ahsoo. Meie college teema on Hiina. Mul ei ole ühtegi hiinalikku asja ega isegi punast asja.Misiganes.

PS Ma unustasin selle pildi lisada. Neid jagatakse siin tasuta. Kahjuks mitte koos.

4 comments:

. said...

Ma teen suurest aukartusest ja imetlusest ajendatuna esitluse King`s College´i kabelist. Ja kui ma eriti tubli laps olen , siis võin ma sinu juurde toda hoonet uurima tulla. Ja kas viimane pool lausest vastas tõele? Kahjuks mitte. Kui ma eriti tubli laps olen, siis läheb projektor tööle. Täna muudeti sööklas kana ja riisi roog kiirelt klientuuri puudumise tõttu kana-riisi supiks. Mulle meeldib eka.
Ning kostüümisadu käib ka meil. Neljapäeval tulemas rebastepidu ja teemaks "EKA uus maja". Et siis pole muud, kui makett pähe ning esmakursuslaste valulike tagajärgedega boole naudisklema.

Saadan tervisi ja head toitu!

agle said...

Tead, ma arvan, et sa püüa kirjutada oma blogi inglise keeles ja kui sa tahad, siis las keegi loll tõlgib selle eesti keelde!
Aa, ja mis sai sellest iuuuu, ma ei saa aru, miks teil mikrouuni pole:D

PS. Püüa kommentaari mitte lugeda, sest muidu tuleb mõni eesti keelne sõna sõnavarra tagasi:P

Unknown said...

Pariisis on veebruari lõpuni Picasso näitus. Kui satud Pariisi.. ;)

Head ja ilusat,
rr

justglitterlust said...

öäk. ma just sõin maailma kõige halvemat mikrolaineahju toitu. See maitses nagu plastmass. masendav.