Wednesday, October 1, 2008

A day to go

Inglismaa on kohe kohe siin ja see on hirmus põnev või siis lihtsalt hirmus.
Anyway, Ma olen veetnud viimasel nädalal ülemäära aega sellisel saidil nagu Facebook ja nagu Ulla mulle märkis, siis on kõik seal liiga keeruline. Aga see pole sel korral oluline. Igatahes, selline ajapaigutus tulenes sellest, et väidetavalt pole UK õpilastel elu ja 83% neist omab facebookis kontot (sellise väärtusliku info sain ma mingist ucase saadetud spamist, kuid ma ausalt ka tavaliselt spami ei loe) ja seetõttu tundus see ainuke võimalus nendega natuke varem tuttavaks saada.
Facebookis selguski, et neil tõesti ei ole elu ( no miks on vaja kellelgi uploadida endast 700 pilti?), aga mõne oma tulevase kolledžikaaslasega sain ka juttu rääkida ja kuigi nad ei tundunud normaalsed, ei tundunud nad ka liiga ebanormaalsed. Peale minu on King's College's ainult üks geograaf (Nick kuskilt Inglismaalt, aga mu mälu on väga halb) ja seega me oleme ilmselges vähemuses. Mu naabriks saab üks tulevane juuratudeng Jenna Londonist, kellele meeldib kõike korraldada (ta on juba mõelnud välja u 2342 asja, mida me võiksime kõik rõõmsalt koos teha), aga muidu ta tundus tore - ta pakkus mulle korduvalt abivalmilt oma triikimislauda, aga ehk ta tahab lihtsalt oma tuppa rohkem ruumi juurde tekitada. Ma rääkisin oma college mumi ja college dadiga ka ja siis veel mingitega, kuid kuna mul on varajased Alzheimeri tunnused, siis ma ei mäleta, mis nende nimed on. Ma loodan, et teistel on sama halb mälu, sest muidu on piinlik :
Keegi:"Tere, Ave [mingi vale hääldus: eiv, ää..äää...vei, eva jne]"
Ave: "Mis sa oled?"
Aga igatahes.. Facebook on kokkuvõttes sama tüütu kui orkut, kuid sinna on veel tobedamaid applicationeid lisatud nagu: poke somebody's eye out, give someone a cup of latte, moan, GROUP HUG jne Mingi ülevaade nüüd inimestest on, aga loodetavasti on tunduvalt positiivsemaid üllatusi nende hulgas, kellel ei ole facebooki ( need 17%). Aga.. aga... Kordan. Inglismaa on kohe kohe siin. Ma unustan tõenäoliselt kõik asjad maha.
Ja parem oleks, et neil on seal internet, kuigi ma pean selle mingi juhtme kuskilt saama. Kui ma oma college dadilt küsisin, et kas seal wifit pole, siis ta pärast kõhklemist ütles, et rahvasuu räägib, et mingis nurgas college'i baaris on, aga ma siiski arvan, et ta mõtles, et seal ripub laes mingi juhe, mille nimi on wifi, sest Cambridge ei tundu väga high-tech.
Ave [eiv]

No comments: