Monday, February 2, 2009

Lumi!

Eile õhtul hakkas siin lund sadama. Ma olin väga pessimistlik nende ennustuste suhtes, mis lubasid lund, sest siin alati lubab lund, aga kunagi ei saja. Tegelikult ma pole väga excited selle lume üle ka, sest ka siinne lumi on märg, külm ja ebameeldiv. Aga inglased on pöördes ning teevad lumeingleid ja lõunamaalased istuvad joovastunult kuskil ja söövad lund. Väidetavalt pole nii palju lund siin sadanud 20 aastat ja seetõttu vist arusaadav. Praegu oli just back lawnil lumesõda, mis oli quite entertaining, aga see lumekiht on ikkagi piinlikult õhuke, ja siin on nii soe, et see sulab mingi sekundiga nagunii ära ja varsti on seetõttu üleujutus or smth. tüüpiline.Täna on siin kõik koolid kinni ja meil jäi ka enamik loenguid ära, ainult mingi loeng remote sensingu kohta toimus ja sinna saabus professor suusakeppide ja räätsadega, sest ta töötab Scott Polar Research Institute. Edu neile Antarktikas.

Vaade minu toast

Aga anyyyyway, selle sama professori juurde tagasi tulles. Ta õpetab meile satelliitpiltide ja remote sensing jama aga ta on mu uus lemmik. Ta kannab kogu aeg (v.a. täna, sest täna oli ta riietatud eskimoks) mingeid naljakaid britilikke jahiülikondi ja seda Sherlock Holmesi mütsi ja siiani on meie satelliidi pildid olnud a) Põhja-Korea tuumaelektrijaamadest b) mingitest kahtlastest Venemaa (sõjaväe) baasidest ja lennujaamadest. Kui keegi küsis, et miks me peame analüüsima top-secret asju, siis ta ütles, et UK teeb ainult sellistest asjadest pilte ja saadab siis Cambridge analüüsida ... aka sel ajal kui me uurime taimkatet, uurib ta põnevamaid asju. Taimkattega pole Venemaal kõik korras.

Niii..mis veel amm eelmine nädal oli šoti formal ja me sõime haggisit. Ma olin väga pettunud, sest alati kõik räägivad kui rõve see on ja see maitses täpselt nagu verivorst pasteediga, i feel so insulted. Aga see haggis on nii kohutavalt suur, et keegi ei suuda seda ära süüa ja täielik toiduraiskamine. Ma teen ettepaneku saata haggis aafrika nälgivatele lastele. Ja lund joogiks.


Muidu pole midagi eriti juhtunud, sest eelmised kaks nädalat olid ajuvabad, sest liiga palju esseesid korraga. Järgmised esseed on rassist ning haigustest India näitel ja siis the crisis of masculinity. woop. see on küll Eesti va ossiculture centre näitel.

2 comments:

agle said...

See sinu aknast vaade on nii ilus...ja see toit nii isuäratav...

Unknown said...

Aveeee, on aeg uueks postituseks ;)